Splošni pogoji Moje drogerije so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
Z Mojo drogerijo upravlja podjetje MojMoja, spletna prodaja, Anja Farčnik s.p. (v nadaljevanju ponudnik oziroma trgovina).
Ob registraciji v spletno drogerijo obiskovalci pridobijo svoje uporabniško ime, ki je enako naslovu elektronske pošte , ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.
MojaDrogerija.si se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
MojaDrogerija.si za nedoločen čas hrani naslednje podatke registriranih članov:
ime in priimek,
e-poštni naslov,
kontaktni telefon,
naslov za dostavo in morebitni ostale naslove za dostavo,
davčna številka in naziv podjetja v primeru naročila pravne osebe,
čas in datum registracije,
morebitne dodatne opombe stranke,
ter arhiv nakupov ter komunikacije s stranko.
Navedene osebne podatke bomo uporabili izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje potrditve naročila, statusa naročila (obvestilo o odpremi pošiljke, podatkov za plačilo, statusa plačila, morebitno manjkajočih artiklov) in ostalo potrebno komunikacijo s stranko.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Zaupnost osebnih in drugih podatkov uporabnikov ne bo kršena v nobeni obliki.
Dostavni službi (DPD, kurirska in paketna distribucija, d.o.o.) bo upravljavec zaupal le potrebne podatke za dostavo v spletni trgovini kupljenih izdelkov.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega e-mail naslova, uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.
Do svojih podatkov lahko uporabnik kadarkoli dostopa preko Mojega računa. Tam ima vpogled v svoje podatke, ki jih lahko kadarkoli spremeni. Uporabnik ima tudi pravico do izbrisa svojih podatkov. Izbris podatkov se naredi na željo uporabnika, z njegovo pisno izjavo.
Cene izdelkov so navedene v denarni enoti evro (€) in veljajo do preklica. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Kljub trudu, da bi bile cene čimbolj ažurirane in točne, se lahko zgodi, da je na strani podatek o ceni napačen. V primeru, da se cena spremeni med obdelavo naročila, se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku ponudil odstop od nakupa ali drugo rešitev, ki bo ustrezala obema.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.
Vsi artikli v ponudbi so na voljo do odprodaje zalog. Ponudnik se v primeru umika ali razprodaje izdelka zavezuje pravočasno umakniti izdelek iz prodaje. Če ponudnik ne umakne izdelka iz prodaje pravočasno, je uporabnika dolžan o nedobavljivosti artikla obvestiti in mu ponuditi umik plačila in povrniti morebitna plačila.
Postopek oddaje naročila je izredno enostaven.
Željene izdelke dodate v košarico s klikom na gumb "V košarico".
Sistem vas bo povprašal ali želite nadaljevati z nakupovanjem ali zaključiti nakup. Če želite še dodati izdelke, kliknite "Nadaljuj z nakupovanjem" sicer pa kliknite "Nadaljuj na blagajno".
S klikom na gumn "Nadaljuj na blagajno" vam bo sistem prikazal košarico z izdelki, stroškom poštnine in končno ceno.
Tukaj lahko uredite količine, spremenite željene izdelke in vpišete kodo za popust.
S klikom "Nadaljuj na blagajno" vas sistem vodi dalje do vpisa podatkov. Če ste že registrirani pri nas z vpisom svojega e-mail naslova in gesla dostopate do svojih podatkov, sicer pa kliknete na registracijo in vnesete svoje osebne podatke.
Sistem vas bo korak za korakom vodil do vpisa ali potrditve podatkov glede izbranega naslova za dostavo, kontakta, načina plačila in načina dostave.
V zadnjem koraku vam sistem izpiše izbrani način dostave, izbrani način plačila in skupni znesek naročila. Če se z navedenim strinjate kliknete na gumb "Potrjujem naročilo", ki naročilo odda, sicer se lahko vrnete nazaj in popravite naročene izdelke, količine in vpisane podatke in naročilo potrdite, ko ga popravite.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov.
V primeru dodatnih težav, sprememb, vprašanj, smo vedno na voljo na anja@mojadrogerija.si
Spletna drogerija omogoča plačilo z gotovino ob prevzemu in plačilo po predračunu z nakazilom na račun.
Plačilo po prevzetju ‒ Plačilo izvedete kuriju ob dostavi naročila.
Plačilo po predračunu ‒ Po oddaji naročila prejmete na vaš e-mail naslov predračun z vsemi plačilnimi pogoji za nakazilo. Rok veljavnosti predračuna je 7 dni od prejema. Po plačilu bo paket odposlan in z njim nimate nobenih dodatnih stroškov.
Vsa naročila bodo odpravljena v roku dva do pet delovnih dni po prejetju naročila v primeru plačila po povzetju, oziroma dva do pet delovnih dni po prejetju plačila v primeru plačila po predračunu.
Za dostavo paketov skrbi kurirska služba DPD. Strošek dostave je enoten za celo Slovenijo ne glede na težo paketa. Za naročila do vrednosti 50,00€ je strošek dostave 3,00€, ob naročilu v vrednosti 50,00€ ali več pa je dostava brezplačna.
Strošek dostave se naročilu avtomatsko prišteje pred zaključkom naročila.
Ob potrditvi naročila dobi potrošnik potrditveno obvestilo na e-mail naslov preko katerega je bilo naročilo oddano.
V primeru plačila naročila preko predračuna, bo potrošnik račun prejel ob prejetju plačila, v primeru plačila po povzetju pa ob prejetju obvestila, da je bilo naročilo uspešno dostavljeno.
Račun bo potrošnik prejel v PDF obliki na e-mail naslov preko katerega je bilo oddano naročilo.
Potrošnik lahko račune za pretekla naročila vedno preveri v svojem uporabniškem računu pod zavihkom Zgodovina naročil.
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Obrazec za odstop od pogodbe po 5. odstavku b43.d člena najdete tukaj.
Kupec mora v primeru odstopa od pogodbe obvezno sporočiti odstop od pogodbe pred pošiljanjem blaga. Pošiljk z odkupnino, brez vnaprejšnjega dogovora ne sprejemamo, prav tako ne odgovarjamo za stroške, ki bi lahko s tem nastali.
Podjetje ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov.
Povezava na platformo za reševanje IRPS za spletno reševanje sporov: POVEZAVA
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago skladno s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila stvarna napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom 2 let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
V primeru kakršnihkoli pritožb glede poslovanja, artiklov, dobave ali česarkoli drugega smo vam na voljo na e-naslovu anja@mojadrogerija.si.
Prosimo, da nam v primeru pritožbe posredujete čimveč informacij, da bomo vašo pritožbo lahko rešili hitro in efektivno.
Naš odgovor lahko pričakujete v nekaj delovnih dneh.
Podjetje ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniških sporov.
Tukaj lahko najdete tudi elektronsko povezavo do platforme za spletno reševanje potrošniških sporov.
Darilni bon je izkazni papir, ki ga podjetje MojMoja, spletna prodaja, Anja Farčnik s.p. izda proti plačilu v obliki listine ali v elektronski obliki. Darilni bon je možno koristiti za nakup v spletni drogeriji Moja drogerija ali po dogovoru za storitve, ki jih nudi podjetje Moja lepota, opisane na strani www.mojalepota.si. Cenik artiklov spletne drogerije je objavljen v spletni drogeriji, cene storitev pa se dogovorijo individualno. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje, razen v primeru, ko je to na bonu označeno drugače.
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. V primeru, da je vrednost nakupa nižja od vrednosti darilnega bona, se kupcu razlika ne povrne.
Vsak obiskovalec se lahko prijavi na elektronsko obveščanje. Odjava od elektronskega obveščevanja je možna kadarkoli s klikom na gumb v nogi vsakega obvestila.
Obvestila se pošiljajo enkrat tedensko. Pridobljeni e-naslovi so varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, podjetje pa se zavezuje, da jih bo uporabljalo samo za namene obveščanja in jih ne bo posredovalo tretjim osebam.
Spletna trgovina drogerija www.mojadrogerija.si je v izključni lasti podjetja MojMoja, spletna prodaja, Anja Farčnik s.p.. Pridržujemo si vse pravice, kakršnokoli posredovanje informacij iz spletnih strani v okviru www.mojadrogerija.si je dovoljeno zgolj in samo s pismeno odobritvijo lastnika, saj so na spletnih straneh lahko objavljeni podatki, katerih avtorske pravice se pritičejo tretjim osebam. Vsi kršitelji zakona o avtorskih pravicah bodo kazensko preganjani.
Simbol odprte posodice se po Zakonu o kozmetičnih proizvodih (Uradni list RS št.110/03 in 47/04) uporablja za označevanje roka trajanja kozmetičnih izdelkov, kadar je rok uporabnosti več kot 30 mesecev. V ali ob posodici je vpisan rok trajanja, ki začne teči z dnem, ko odpremo prvotno zapakirano embalažo. Vpisana ali dopisana številka in črka “m” pomeni število mesecev uporabnosti izdelka po odprtju pakiranja.
Kadar zaradi praktičnih razlogov (kot npr. velikost ali oblika embalaže, način pakiranja in podobno) varnostnih opozoril ni mogoče navesti na notranji in/ali zunanji embalaži, morajo biti navedena na priloženem oziroma pritrjenem listku, etiketi, traku oziroma na kartici. Vsaj na zunanji embalaži kozmetičnega proizvoda mora biti v tem primeru navedeno skrajšano opozorilo ali grafični simbol - simbol knjige.
Ker je Moja drogerija izključno spletna drogerija boste za kozmetične pripomočke, ki so premajhni, da bi lahko nanje napisali vsa varnostna opozorila, le ta našli pri posameznih izdelkih za katera veljajo in sicer pri njihovih opisih pod opisom sestave in načina uporabe. V primeru dodatnih vprašanj smo vam na voljo na elektronskem naslovu : anja.farcnik@mojalepota.si.
Pridržujemo si pravice do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.
MojMoja, spletna prodaja, Anja Farčnik s.p.
Prekopa 14, 3305 Vransko
ID za DDV: SI51943930 Smo zavezanci za DDV.
Matična številka: 3640132000
Datum vpisa v Poslovni register Slovenije: 30. 10. 2009
Številka vpisa v register: 316-03-01437-2009/2
Registrski organ: Ajpes, Izpostava Celje
Kontakt: anja@mojadrogerija.si